1403-02-03 13:48
141
0
89685
با رقابت دو نامزد در ۲۱ اردیبهشت؛

یک کرسی بهارستان در گلستان تعیین تکلیف می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: انتخابات مرحله دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه با دقت و مراقبت لازم در بیش از ۲۰۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حمیدرضا بهمنی‌نژاد ظهر امروز در جلسه مشترک مسئولان برگزارکننده مرحله دوم انتخابات که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه با دقت و مراقبت لازم در بیش از ۲۰۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، رأی‌دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده‌اند شرکت خواهند کرد و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه رأی نداده باشند نیز می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

بهمنی‌نژاد در ادامه افزود: تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم پیش‌بینی شده که در همین رابطه جلسه با نامزدهای راه یافته به مرحله دوم و همچنین نشست با ائمه جمعه و علمای شهرستان و برنامه‌های مختلف آموزشی و توجیهی در دستور کار قرار دارد.

 استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه بوده که در مرحله اول، منتخبین مردم در پنج حوزه انتخابیه مشخص شد و در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به دلیل عدم کسب حداقل بیست درصد از کل آراء توسط هیچ یک از نامزدها، انتخابات در این حوزه با رقابت بین دو نفر از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.